Darmowa wysyłka i zwrot
Zwroty do 30 dni
+48 882 751 383
Strona główna » Regulamin sklepu
Kosmetyki do pielęgnacji skóry, ciała i włosów INFINITY

Regulamin sklepu

 

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych RODO


 

INFORMACJE OGÓLNE


 

Od 25 maja 2018 r. stosowane jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1, w skrócie: RODO.

RODO nakazuje, aby podmiot decydujący o tym, w jaki sposób i w jakim celu przetwarzane są dane osobowe, czyli tzw.administrator danych, przekazał Państwu informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych.


 

ADMINISTRATOR DANYCH


 

Administratorem Państwa danych osobowych (dalej jako: „Administrator danych”) w myśl rozporządzenia RODO jest:

Anna Trznadel

prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL

ul. Jutrzenki 12

43-300 Bielsko-Biała

NIP: 8671939010

Tel. 531 434 888, 695 400 362

Email: biuro@kosmetykiinfinity.pl


 

DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH


 

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać informację, kontaktując się z Administratorem danych w następującej formie:

  • telefonicznie pod numerem telefonu:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres:

  • listownie pod adresem siedziby Administratora danych: Anna Trznadel, INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, ul. Jutrzenki 12, 43-300 Bielsko – Biała.


 

RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH


 

Administrator danych przetwarza dane osobowe wskazane w formularzu umowy sprzedaży tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, adres korespondencyjny oraz dane kontaktowe, takie jak numer telefonu i adres mail.


 

CEL ORAZ PODSTAWA PRAWNA

PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH


 

Administrator danych przetwarza Państwa dane w następujących celach:

  • zawarcia i wykonania umowy sprzedaży produktów oraz usług, a także świadczenia usług zgodnie z zawartą umową,

  • wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych),

  • dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy sprzedaży oraz o świadczenie usług,

  • marketingu usług świadczonych przez Administratora danych,

  • zawarcia i realizacji świadczeń wynikających z umowy sprzedaży oraz o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie w celu wykonania umowy),

  • wystawiania faktur i przyjmowania płatności (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO – przetwarzanie w celu wykonania umowy oraz wypełnienie obowiązku prawnego),

  • windykacji roszczeń oraz obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit f RODO – prawnie uzasadniony interes),

  • obsługi reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego)

  • realizacji próśb klienta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

  • przedstawienia propozycji zawarcia umowy sprzedaży, o świadczenie usług lub usług powiązanych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit f RODO – prawnie uzasadniony interes),

  • kontaktu telefonicznego na podany numer telefonu w celu marketingu bezpośredniego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit a RODO),

  • przesłania informacji handlowej w zakresie świadczonych usług i usług powiązanych na podany adres mail (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO w zw. z art. 10 ust. 2 ustawy i świadczeniu usług drogą elektroniczną po uzyskaniu uprzednio Państwa zgody).


 

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH


 

Okres przechowywania danych jest zależny od nośnika, na którym znajdują się te dane oraz ich celu. W związku z tym:

  • dane znajdujące się na umowie oraz innych nośnikach przechowywane są przez okres jej trwania, okres umożliwiający dochodzenie roszczeń oraz do obrony przed roszczeniami,

  • dane zawarte na fakturach przechowywane są przez okres 5 lat, zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa.


 

ODBIORCY DANYCH


 

Dostęp do danych będą miały osoby pracujące i współpracujące z Administratorem danych w zakresie realizacji na Państwa rzecz usług oraz podmioty realizujące usługi prawno-finansowe i szkoleniowe na rzecz Administratora danych.


 

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA OBSZAR EOG


 

Administrator danych nie zamierza przekazywać Państwa danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).


 

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ


 

Informujemy, że przysługują Państwu następujące prawa dotyczące danych osobowych:

  • dostępu do danych osobowych, tj. uzyskania informacji, czy Administrator danych przetwarza Państwa dane, a jeśli tak, to w jakim zakresie,

  • sprostowania danych osobowych, w przypadku, gdy Państwa zdaniem są one nieprawidłowe lub niekompletne,

  • ograniczenia przetwarzania danych, tj. nakazania przechowywania danych dotychczas zebranych przez Administratora danych i wstrzymania dalszych operacji na danych, za wyjątkiem ich przechowywania,

  • usunięcia przetwarzania danych, które przetwarzane są przez Administratora danych bezpodstawnie,

  • przeniesienia danych osobowych, tj. przesłania danych innemu administratorowi danych lub przesłania ich do Państwa.


 

PRZETWARZANIE DANYCH W OPARCIU O WYRAŻONĄ ZGODĘ


 

W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o wyrażoną przez Państwa zgodę, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


 

PRAWO DO WYRAŻENIA SPRZECIWU

WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH


 

Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu:

  • wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Administratorowi danych, po wniesieniu takiego sprzeciwu, nie będzie wolno już przetwarzać danych osobowych do takich celów,

  • z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora danych. Administratorowi danych, po wniesieniu takiego sprzeciwu, nie będzie wolno już przetwarzać danych osobowych do takich celów, chyba że Administrator danych wykaże, że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do dalszego przetwarzania danych, albo gdy istnieć będą podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.


 

PODSTAWA PODANIA DANYCH OSOBOWYCH


 

Do zawarcia umowy sprzedaży lub o świadczenie usług wymagane jest podanie przez Państwa danych wskazanych w formularzu umowy. Bez tych danych nie będziemy mogli realizować zawartej umowy.

Dodatkowo możemy prosić o podanie danych opcjonalnych, których nie podanie znacząco utrudni lub spowoduje brak możliwości kontaktu z Państwem (np. numer telefonu lub e-mail), ale nie wpłynie na możliwość zawarcia umowy.

PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORU


 

Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym ma być ustanowiony Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych i transmisyjnych przez Administratora danych odbywa się z naruszeniem prawa.


 

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI


 

Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane, co oznacza, że żadne decyzje wywołujące wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób na Państwa istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

POLITYKA PRYWATNOŚCI


 

  1. Prawidłowe korzystanie ze strony oraz usług świadczonych przez Annę Trznadel prowadzącą działalalność gospodarczą pod nazwą INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, zwana w dalszej treści niniejszego dokumentu "Instytut" wymaga od Klienta akceptacji plików cookies. Brak akceptacji plików cookies może spowodować brak prawidłowego działania strony oraz możliwości świadczenia usług.

  2. Instytut może zbierać dane osobowe automatycznie, jednak w ograniczonym zakresie za pośrednictwem plików cookies znajdujących się na naszej stronie internetowej. Cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze Klienta lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego ze strony internetowej. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany Klient widział określone treści z danej witryny internetowej. Wśród plików cookies wyróżniamy te, które są niezbędne do działania strony Instytutu.


 


 

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną


I. Strony transakcji

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego i zasady realizacji zamówień składanych za pośrednictwem serwisu internetowego, zgłaszania reklamacji i trybu ich rozpatrywania i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204).

  2. Klientem sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, zwana dalej Klientem.

  3. Sprzedającym jest:

INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL

ul. Jutrzenki 12

43-300 Bielsko-Biała

NIP: 8671939010


 

będący właścicielem sklepu internetowego www.kosmetykiinfinity.pl zwana dalej Sprzedającym.
Podane w niniejszym punkcie dane Sprzedającego stanowią dane kontaktowe oraz adres reklamacyjny.

 

II. Oferta sklepu

  1. Wszystkie podane ceny są cenami brutto – zawierają podatek VAT i wyrażone są w polskich złotych. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzanie nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  3. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy.

  4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpana się zapasów objętych tą formą sprzedaży lub zakończenia okresu promocji.

  5. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Prezentowane w sklepie internetowym zdjęcia mogą nieznacznie różnić się od oryginału. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  6. Złożenie zamówienia możliwe jest przy wykrzystaniu konta klienta (wymagającego reklamacji) lub bez rejestracji (jednorazowo). Rejestracja i stworzenie konta umożliwiają m.in. przeglądanie historii zamówień, zapamiętywanie danych do wysyłki i innych stałych ustawień.W procesie rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:e-mail, imię i nazwisko, adres dostawy, numer kontaktowy.

III. Składanie zamówienia

  1. Zamówienia moożna składać poprzez stronę internetowwą www.kosmetykiinfinity.pl przez 24h/dobę, siedem dni w tygodniu. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia w szczególności poprzez wskazanie danych takich jak: imię i nazwisko (nazwa firmy Klienta) wraz dokładnym adresem Klienta i/lub dokładnym adresem dostawy, numerem telefonu, adresem e-mail Klienta oraz zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności oraz przesłanie tak wypełnionego zamówienia z panelu zakupów, bądź złożenie zamówienia telefonicznie ze wskazaniem w.w. danych.

  2. Do zawarcia umowy dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego. Klient otrzymuje e-maila z wyszczególnionymi produktami, ceną, formami płatności i dostawy.

  3. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności jego podpisu.

  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku gdy formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie lub dane będą nieprawidłowe, transakcja nie zostanie zautoryzowana w systemie płatniczym (w przypadku płatności kartą), Klient nie przeleje wymaganej kwoty na konto sprzedającego we wskazanym terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana z poczty polskiej/od kuriera.

  5. W przypadku niedostępności towaru w magazynie, Klient jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.

IV. Formy płatności

Kupując w naszym sklepie mogą Państwo dowolnie wybrać następująca formę płatności:

  • Przelew bankowy – przelew należności na konto Sprzedającego,

  • Płatność kartą – transakcja w autoryzowanym systemie płatniczym,

BLIK

W przypadku wybrania przelewu bankowego jako sposobu płatności towar wysyłamy dopiero z chwilą wpłynięcia na konto sprzedającego płatności wraz z kosztami wysyłki.

V. Realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub zamówieniowe. W tym przypadku termin realizacji ulega wydłużeniu , o takim fakcie Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej.

  2. Zamówienie wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.

  3. Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

  4. Dostępność towaru może mieć następujące oznaczenia:

    • dostępny od ręki - produkt znajduje się w naszym magazynie – wysyłka w następnym dniu roboczym, po potwierdzeniu zamówienia.

    • dostępny do 7 dni roboczych, co oznacza że produkt jest trudno dostępny i musi zostać sprowadzony– wysyłka w następnym dniu roboczym, po sprowadzeniu produktu.

    • dostępny na zamówienie - wysyłka w następnym dniu roboczym, po sprowadzeniu produktu.

    • chwilowo niedostępny - produkt jest aktualnie niedostępny.

  5. Czas dostawy to zazwyczaj następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki kurierskiej lub 2-5 dni roboczych dla przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  6. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

  7. Klient zostaje poinformowany o przesłaniu zamówionego towaru w osobnym emailu.

  8. Specyfikacja opłat za przesyłki w zależności od formy dostawy i sposobu płatności (ceny zawierają podatek VAT):

 

Poczta Polska

Kurier

Przelew/Karta płatnicza

…….. zł

Za pobraniem

…….. zł


*Zamówienia o wartości powyżej 200 zł wysyłane są na koszt Sklepu.


VI. Zwroty zamówionych produktów i reklamacje.

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.

  2.  Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta.

  3. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy.

  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach opisanych w art. 38 ww. Ustawy.

  5. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy zawarte jest w załączniku nr 1 do Regulaminu.

  6. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu, przesyłając go.

  7. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponuje, że sam produkt odbierze. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  9. Koszt przesłania zwracanego towaru nie jest zwracany przez sklep. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

  10. W przypadku reklamacji towaru (wzór formularza reklamacji – załącznik nr 3) Klient wysyła towar na własny koszt, z pisemnym opisem wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta Klient otrzyma produkt wolny od wad lub zostanie mu zwrócony koszt zakupu przedmiotu oraz koszt przesłania przedmiotu do reklamacji na wskazane przez Klienta konto bankowe.

  11. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest faktura.

  12. W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia opakowania należy niezwłocznie zgłosić Kurierowi/doręczycielowi oraz skontaktować się ze sklepem.

  13. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego używania towaru będące wynikiem niewłaściwego użytkowania nie podlegają reklamacji.

VII. Rękojmia

1. Sprzedający na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów nie będących osobami fizycznymi (konsumentami) z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta – osoby fizycznej na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady(rękojmia).

  1. Zgłoszenia związane z roszczeniami wynikającymi z rękojmi oraz gwarancji Sprzedawcy prosimy składać kierując się danymi podanymi w punkcie I. Roszczenia wynikające z innych gwarancji powinny być realizowane zgodnie z ich postanowieniami.

  2. Realizacja uprawnień z rękojmi odbywa się na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym, jednak w celu najszybszego i najdogodniejszego rozpatrzenia roszczeń związanych z rękojmią lub gwarancją Sprzedawca sugeruje, aby informacja na temat reklamowanego produktu zawierała w szczególności: pełną nazwę produktu, numer transakcji, opis uszkodzenia.

  3. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

  4. Klient będący konsumentem, w przypadku skorzystania z uprawnień przewidzianych przepisami o rękojmi, zobowiązany jest na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy, najtańszym zwykłym sposobem dostarczania rzeczy oferowanym przez Sprzedawcę, chyba że strony uzgodnią inaczej. Klient niebędący konsument zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na własny koszt.

 

VII. Przerwy techniczne

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

VIII. Postanowienia końcowe.

 

  1. Prawidłowe korzystanie z usługi jest możliwe przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy: średniej wyposażonego w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) oraz najnowsze wersje popularnych przeglądarek internetowych (tj. Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari), obsługujących JAVA SCRIPT. Niektóre usługi i narzędzia, zwłaszcza związane z zamawianiem produktów, mogą wymagać dostępu do konta e-mail, zaś korzystanie z zamieszczanych usług wideo może wymagać posiadania oprogramowania Windows Media Player w wersji 9 lub nowszej, Adobe Flash Player w wersji 9 lub nowszej, chyba że inaczej zaznaczono.

  2. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Informacji o ochronie danych osobowych oraz Polityce prywatności.

  3. Sprzedający zastrzega prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na stronie www.kosmetykiinfinity.pl


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – załącznik nr 1


 

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem, pocztą elektroniczną lub dołączone do przesyłki).

  3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  4. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

  5. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym najtańsze koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas towaru. Zwrotu płatności dokonamy na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy. Nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Przesyłkę przygotowaną do zwrotu należy dobrze zabezpieczyć i nadać na adres siedziby firmy. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, ani nie zwracamy kosztów jej nadania.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY – załącznik nr 2

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku

chęci odstąpienia od umowy)


 

Adresat: INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, ul. Jutrzenki 12, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 8671939010, tel.kom. .........., email: ...........


 

Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy*:

............................................................................................................................................................................................................................……………………............................................................................................

Data zawarcia umowy/odbioru oraz numer dokumentu zakupu (FV lub PARN): ...................................................................................................…………...................................................................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):.............................................................…………...................................................................................................................................................................................................................

Adres konsumenta(-ów):...........................................................................…………...................................................................................................................................................................................................................

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ......................................…………...................................................................................................................................................................................................................


 

(*) niepotrzebne skreślić


 

Informujemy - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO – iż:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Anna Trznadel prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, ul. Jutrzenki 12, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 8671939010;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z zawarciem umowy, przy czym podstawę prawną ich przetwarzania stanowi fakt, iż przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,

celem przetwarzania jest zawarcie i wykonanie umowy, której przedmiotem jest kupno-sprzedaż produktów lub/i usług, a także doręczanie Pani/Panu korespondencji i prowadzenie marketingu własnych produktów i usług,

Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i przeszkolonym osobom przetwarzającym dane, podmiotom przetwarzającym na podstawie umów zawartych na piśmie, operatorom pocztowym w celu doręczania korespondencji,

ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożliwość zawarcia umowy. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.2 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby marketingu.


 


 


 


 

……………………... Data i Podpis


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

PROTOKÓŁ REKLAMACJI – załącznik nr 3

(nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta)


 

Zgłaszający: Imię i nazwisko:

............................................................................................................................................................................................................................ Adres:................................................................................................................................................................................................................... Telefon:.................................................................................................................................................................................................................

Email:...................................................................................................................................................................................................................


 

Odbiorca reklamacji:

Anna Trznadel prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, ul. Jutrzenki 12, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 8671939010;


 

Informacje o produkcie:

...........................................................................................................................................................................................................................

Pełna nazwa produktu:

...........................................................................................................................................................................................................................

Numer dowodu zakupu (paragonu lub faktury) PARN lub FV:

................................................ ..........................................................................................................................................................................

Opis uszkodzenia:

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................................................................Inne uwagi:

................................................ ..........................................................................................................................................................................

Oczekiwania klienta:

................................................ ..........................................................................................................................................................................


 


 

Informujemy - zgodnie z art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO – iż:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Anna Trznadel prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: INSTYTUT ROYAL INFINITY ANNA TRZNADEL, ul. Jutrzenki 12, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 8671939010;.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z zawarciem umowy, przy czym podstawę prawną ich przetwarzania stanowi fakt, iż przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,

celem przetwarzania jest zawarcie i wykonanie umowy, której przedmiotem jest kupno-sprzedaż produktów lub/i usług, a także doręczanie Pani/Panu korespondencji i prowadzenie marketingu własnych produktów i usług,

Pani/Pana dane będą ujawniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnionym i przeszkolonym osobom przetwarzającym dane, podmiotom przetwarzającym na podstawie umów zawartych na piśmie, operatorom pocztowym w celu doręczania korespondencji,

ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożliwość zawarcia umowy. Ponadto, na podstawie art. 21 ust.2 RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby marketingu.


 


 


 


 

……………………... Data i Podpis


Przejdź do strony głównej
DLACZEGO_WARTO
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu